FatMo Blogja

Ez a blog elsősorban az engem érdeklő dolgokkal - legfőképp gasztronómiával - foglalkozik. Néha aztán szóba kerülnek egyéb dolgok is, úgymint utazás, zene, stb. Szevasztok!

Friss topikok

Hányan olvasnak most?

Honnan olvasnak most?

2008.07.25. 21:35 FatMo

...és vége.

Herbie Hancock a világ legjobb zongoristája? Szerintem igen. Vinnie Colaiuta a világ legjobb dobosa? Igen az, tegnap ez egyértelműen kiderült. Amit viszont együtt csinált a színpadon ez a két ember (kicsit a többieket háttérbe tolva) arra földi halandó nem lehet képes. Mindent felülmúlt zeneileg amit valaha láttam, pedig láttam egy-pár koncertet. Herbie Hancock és Vinnie Colaiuta teljesen egy hullámhosszon vannak. Azt eddig is tudtam, hogy Herbie Hancock egy zseniális zongorista, de Vinnie Colaiuta teljesen megváltozatta a dobról alkotott elképzeléseimet. Ez az ember úgy játszik a dobon, mint egy billentyűs, vagy húros hangszeren. Mindent meg tud csinálni vele. Tökéletesen egy szintre emelte a dobot a versenyzongorával, pedig azon a világ legjobb zongoristája játszott. Amikor ketten együtt játszottak csak rájuk lehetett figyelni. Szegény Dave Hollandból - borzalmas keverésnek köszönhetően - semmit nem lehetett hallani, pedig hegyeztem a fülem. Lionel Loueke is el-el tünt a többi hangszer hangja mögött. A néha éneklő lányokon kívül talán a szaxofonos Chriss Potter volt az egyetlen akit jól lehetett hallani (érdemes is volt rá figyerni, ha játszott).
Több Herbie Hancock koncerten is voltam már. Egészen különbözőeken, de eddig ez volt a csúcs, és ez két embernek volt köszönhető.
Őszintén megmondom, engem az se zavart volna, ha csak ők vannak a színpadon...
 

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://fatmo.blog.hu/api/trackback/id/tr52585882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása